niedziela, 8 stycznia 2012

Zebra

 Zebry mi się wczoraj zachciało. Nie mogłam nigdzie znaleźć darmowego wzoru, więc powstała "na oko".

Bardziej przypomina osła w paski ale jest sympatyczna:)

 Ponieważ zapisywałam co robię (rzadko mi się to zdarza), to wrzucam szybki schemat:

   ZEBRA (osioł w paski)
p.-półsłupki
c.-czarny
b.-biały

Głowa:
1. 5p. c.
2. 10p. c.
3. 15p. c.
4. 22p. c.
5. 25p. c.
6. 25p. c.
7. 23p. c.
8. 21p. b.
9. 21p. b.
10. 21p. c.
11. 19p. b.
12. 19p. c.
13. 17p. b.
14. 17p. c.
15. 16p. b.
16. 10p. b.     głowę zszywamy na "płasko"

Tułów:
1. 5p. c.
2. 10p. c.
3. 15p. c.
4. 20p. b.
5. 23p. c.
6. 24p. b.
7. 26p. c.
8. 26p. b.
9. 28p. c.
10. 28p. b.
11. 28p. c.
12. 27p. b.
13. 26p. c.
14. 22p. b.
15. 18p. c.
16. 13p. b.
17. 8p. c.




Nogi:
1. 5p. c.
2. 10p. c.
3. 15p. c.
4. 15p. c.
5. 15p. c.
6. 13p. b.
7. 13p. b.
8. 12p. b.
9. 12p. c.
10. 11p. b.
11. 11p. c.
12. 10p. b.
13. 10p. c.
14. 10p. c.
15. 10p. c.    zakańczamy "na płasko"

Uszy:
1. 5p. b.
2. 10. b.
3. 13. c.
uszka składamy na pół i przyszywamy:

Wyszywamy białe kreski na nosie.
Do tułowia dorabiamy szyję, u mnie była tej wielkości:
1. 15p. c.
2. 15p. c.
3. 14p. b.

Nóżki przyszyłam na koraliki żeby zebra mogła siedzieć, leżeć i stać:
Można jeszcze zrobić grzywę ale mojej coś nie było w grzywce do twarzy i odprułam.

26 komentarzy:

  1. Ale słodycz, cudeńko i do tego z instrukcją :-) tylko za szydełko łapać

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i całkiem zabrowata zebra:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Zeberka jak żywa!
    Super!
    A za mną znowu koty łażą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna zeberka :) Zakochałam się w niej i chyba sobie taka machnę według instrukcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiż tam osioł, ORYGINALNA Zebra! ::) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja poprosze częściej "na oko", bo niezwykle ślicznie Ci to wychodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna zeberka :)))Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięęęęęękna !!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam też osła w ogóle nie widzę :) Słodka mała zeberka z niej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ta zebra przypomina mi mojego psiaka - rozkoszna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska! Najładniejsza szydełkowa zebra, jaką widziałam. Na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! Bardzo, baaaardzo mi się podoba! Ja mam słabość do osiołków, możne by takiego osiołka jeszcze zrobić...? ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudna! Piękniejszej nie widziałam! :) Może sama się kiedyś skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za podzielenie się schematem :) Ja bez schematu ani rusz :) Właśnie skończyłam dziergać swoją zeberkę, oczywiście jak tylko wstawię na bloga podlinkuję Cię :) Na pewno będę też korzystać z innych schematów, za które również serdecznie dziękuję.Twój blog to dla mnie kopalnia wiedzy. A Twoje damy szydełkowe mnie powalają -coś pięknego, może kiedyś się odważę i spróbuję taką wydziergać :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam zrobić podobną ale mi nie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  16. no tak a ja nic nie rozumiem w pierwszym rzedzie 5 polslupkow a w drugim juz 10 czy iles tam jak to dobierac z jednej strony z obu? jak? pomozcie bo chce koniecznie ja zrobic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakończyłaś rząd 5 półsłupków,to teraz w każdym półsłupku po dwa półsłupki i wyjdzie ci 10 półsłupków.Pozdrawiam

      Usuń
  17. This hand, clever na. Leaf River is finally able to understand Kinder Uggs Sale Zhong Zhigang master's simple. Kunlun is Uggs Outlet not isolationist Qing, the current political commercial economy all have dabbled, people have all sorts of martial art. Not like the people in the Land of Peach Blossoms as fisherman to see, were shocked. In Goedkope Uggs front of it, Xiaoyi Chen and Fu Bin is concerned, the phrase may be behind Big Brother, thank it worth studying.

    Venus Dragon monks slightly surprised, Sakya master did not expressly central warehouse standing in Tantric Uggs Kopen this side, and just came to Tibet Nep Uggs Kopen and officials Zhong Zhigang and Leaf River map stand together, the situation is very bad. Regardless Zhong Zhigang and Leaf River map there is no relationship, for now Tantra are a lot of variables. Tantric need it clear throughout central warehouse, and come up with so much Uggs Kopen movement.

    Tibet is only his master for his first Kinder Uggs Sale road paved, honed here for a few years, and then all the way to skyrocket Qingyun, however, what is the purpose of doing so? Leaf River map does not believe master Zhong Zhigang just want a better life, and the starting point for such reasons as early as the Kunlun Leaf River map will be commonplace Uggs Outlet among the majority of people, some just take advantage of each other. Leaf River map also had to.

    OdpowiedzUsuń
  18. Suuper opisane :) a zebra słodziutka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. a jaki numer szydełka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń