sobota, 24 kwietnia 2010

Candy!!!

Zapraszam na moje pierwsze Candy:)
Dziś mija dokładnie dwa miesiące mojej obecności wśród Was i to dobra okazja na cukierasy. Dziękuję Wam za miłe słowa, dobre rady, komentarze, komplementy, czasami na wyrost:). Dobrze mi tu z Wami:)


Na wydaniu panienka w jasnej liliowej czy fioletowej kreacji. Całość, łącznie z torebeczką i parasolką wykonana na szydełku. Panienka ma ok. 28 cm wzrostu. Sukieneczki nie usztywniałam, przyszła właścicielka może sama to zrobić. Moim zdaniem nie trzeba!


Zasady normalne: zdjęcie z linkiem na pasku bocznym bloga i komentarz pod postem.
Termin zgłoszeń do 25.05, losowanie 26.05 (w Dzień Matki:)).
Zapraszam serdecznie i życzę powodzenia:)

106 komentarzy:

  1. o jaka ona śliczna!!! uwielbiam fiolet! już ją widzę na moim biurku, tuż obok mnie... oczywiście zapisuję się (choć słyszałam, że pierwszy nigdy nie ma szczęścia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach zachwycajaca jest...oczywiście że zapisuje się po tę śliczność:)Piękne Candy:)Słoneczne buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhhhhh...Sliczny,fiolkowy 'cukierasek' przeznaczylas na Swoje Candy:-)
    Oczywiscie,ze bardzo chetnie wezme udzial.
    Byc moze sie uda.Trzeba myslec pozytywnie i ...wizualizowac:-)
    Pozdroweczka-psiankaDK

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnej urody jest ! Staję w kolejce,chociaż nigdy w życiu nic nie wygrałam.Ale 26 maja to poza Dniem Matki także dzień mojej rocznicy ślubu,więc a nóż-widelec szczęście się do mnie uśmiechnie ;D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściu trzeba pomóc, prawda...? Poza tym jak tu się oprzeć tak cudownej damie...
    Buziaki...!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę,oczywiście takapięknośc. Ciągleobiecuję sobie taką zrobic i jakoś nie wychodzi ,może lossie domnie usmiechnie.
    Na razie mąz zakupil mi 2 nowe lale na bazarze. Jak doprowadze je do porzadku to sie pochwalę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No i ja się zapisuję. Fajnie, że tu wpadłam, bo mi sie spodobało.
    Zapraszam do siebie również ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello Wygodna,

    I love your dolls!!!
    Congratulacions!!!
    Regina Coeli

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności! Może się uda ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie że sie zapisze po taką wspaniałą panienkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygodna, zachwycasz tymi pannami :)) Jak nie wygram to się piszę na wymiankę za jutowy koszyk, hę? :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakże mogłabym przejść obojętnie kolo takiej piękności :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Поздравляю, у тебя очень хороший блог! Желаю тебе успехов, вдохновения, новых красивых работ. Очень красивая куколка! Замечательная конфетка! С удовольствием приму участие в розыгрыше этой конфетки. Gratulacje, bardzo dobry blog! Życzę powodzenia, inspiracje, piękne nowej pracy. Bardzo piękną lalkę! Wspaniały kochanie! Mamy przyjemność wziąć udział w losowaniu tej cukierków. Link na stronie na blogu http://shkatulka10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowna!!! Aż mi szczęka opadła na widok takiego cukierasa. I jeszcze w moich ukochanych kolorach! No bajka normalnie :)

    pozdrawiam serdecznie
    http://wisienkanatorcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Już widzę te tłumy, które będą próbować swojego szczęścia w tym candy - jest cudna.....chociaż to i tak zbyt słabe określenie. Tak bardzo chciałabym...próbuję, czekam, marzę... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka piękna!Byłoby cudownie wygrac ją w takim dniu dla mamy:)niech się spełni...zapisuje się na Twoje cudowne candy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna :) muszę Ją zdobyć...

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudności... też chcę mieć szansę! :) A w wolnej chwili zapraszam do siebie na kawę, choćby taką wirtualną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow... przecudna:)
    podam dalej...

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękna :) ja dopiero zaczynam swoją zabawę z szydełkiem ale dokonań nie mam aż takich :) informacja dodana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już mi się oczka śmieją ;-)
    Dama wspaniała !!!
    W moich ukochanych fioletach ach, ach jakże chciałabym ją zdobyć ;-) cóż może szczęście się do mnie uśmiechnie...
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest cudna, dlatego staje grzecznie w kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja z ogromną przyjemnością postoję!:) Poczekam, powzdycham... Jest prześliczna!!!!
    Informacja zamieszczona:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka piękna! I idealnie by mi do salonu pasowała....;) Zapisuję się oczywiście i info już zamieszczam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. WAW. jaka dama!!! ZAPISUJĘSIĘ
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna dama z poprzedniej epoki...Ustawiam się w kolejce i czekam...Pozdrawiam serdecznie!I zapraszam do mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam

    Jak na razie bez bloga się wpisuje :( ale
    chętnie swój e-mail przyszykuję .

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  28. WoW!! jestem pod ogromnym wrażeniem damulki i innych Twoich prac. Taką lalę, to każda dziewczynka bez względu na wiek chce mieć więc i ja się w kolejce ustawiam :)
    Pozdrawiam
    http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna laleczka - też bym taką chciała.

    OdpowiedzUsuń
  30. O nie takiej okazji absolutnie nie mogę przeoczyć !!! Ustawiam się w kolejce a jakże !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. O matulu!! Ja też! Ja też się zapisuję!!
    Ale cudna!!
    Informacja u mnie na blogu po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam .ja też zapisuję się na candy.Wspaniałe prace .Piękna laleczka .dopracowana ogromnie.Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  33. Panienka jest cudna :), z wielką chęcią i nadzieją na wygranie jej zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczna panienka.... szkoda, że losowanie nie jest tak, aby dotarła na dzień matki... byłby z niej piękny prezent. Może to rozpatrzysz ??
    Zgłaszam się oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękności!!!
    Nie mogę się nie zapisać...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Na 25 maja mam termin porodu :) Tak że mam wielką nadzieję, że to będą dwa szczęśliwe dla mnie wydarzenia ;) ;)
    Aneladgam, http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. musiałaś się bardzo napracować przy tej Pańci...jest cudna!!!Kolorem pasuje do mojej sypialni....taką kobitke mogłabym do niej wpuścić..hihi

    OdpowiedzUsuń
  38. Panienka przecudnej urody :-)
    Teraz panicz by się przydał :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie cudo :) Ustawiam się w kolejce.

    http://coswiecej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Grzecznie ustawiam się w kolejce po miniaturkę mojej skromnej osóbki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Twoje szydełkowe lalki są cudowne! Chętnie zostanę właścicielką jednaj z nich :)
    Informację umieściłam wczoraj w notce, gdyż nie zamieszczam zdjęć na pasku bocznym (bloga prowadzę na bloxie).

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna laleczka....jak wszystkie tutaj zresztą! Oczywiście ustawiam się w kolejce--pierwszy raz startuje po cukierasy, może tym razem sie uda....pozdrawiam Lidka:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale śliczna! Zapisuję się bez chwili namysłu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. zglaszam sie i ja; info o candy zamieszam w oddzielnym wpisie bo ja nie umiem na boczku w bloxie
    http://mamuska73.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękna szydełkowa lala, wpisuję się na listę..

    OdpowiedzUsuń
  46. ale cudna - to ja też sie nieśmiało zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  47. jest niesamowita !!!! cudowna i niepowtarzalna chętnie sie zapisze pozdrawiam bardzo mi milo ze naktnełam sie na twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale cudo!
    Chętnie się zapisuję i liczę na cud.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    madebyania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Lala pierwsza klasa -zapisuję się z radością.Pozdrawiam!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. i ja stanę w tej kolejce...
    może będę miała to szczęście i ta śliczna panienka stanie się moją własnością?

    OdpowiedzUsuń
  51. ojeju! jaka cudna! ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie (:

    OdpowiedzUsuń
  52. cóż za piękność! chętnie się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna laleczka!! Też staję w kolejce.
    Info u mnie na blogu, bo nie wiem jak umieścić z boku :(

    OdpowiedzUsuń
  54. Dama jak z "Przeminęło z wiatrem"...:)Jakoś mi się skojarzyło:)Tak władać szydełkiem, że takie detale powstają...ta parasolka, ta torebeczka, ta talia osy wreszcie...Mistrzostwo po prostu!!! Dołączam więc do grona oczekujących na losowanie...ach żeby ta lady tylko wiedziała jakim jest obiektem pożądania?:)))!Info na moim blogu już wstawiłam, pozdrawiam, Ewa:)!

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczna, śliczna,śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow!!
    Jestem pod wrażeniem!!
    Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ...ale cudo i ja staje do ogonka...

    OdpowiedzUsuń
  58. Postoję cierpliwie - jeżeli nie candy to może chociaż schemat na e-maila dostanę?

    OdpowiedzUsuń
  59. chętnie się zgłoszę.
    fioletowy mój ulubiony kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam Twoje laleczki więc baaaardzo chętnie bym ją zaadoptowała :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Miałabym świetny prezent dla teściowej, bo uwielbia takie laleczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Przepiękna!!!Też się ustawiam w kolejce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Hmmm.... Klasa!
    Piszę się i ustawiam w kolejce!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. zapraszam do siebie po wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  65. ale kolejka:) ale jest o co powalczyć :)pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie również

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczna panieneczka, ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  67. Długa kolejka. Nie dziwię się. Też w niej staję.
    Mam wielki apetyt na taki rarytas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. piekna damulkka,juz zaistniala w moich powiadomieniach blogowych i mam smaczka na nia:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Wspaniała lalka i ja sie pisze, link wklejony, Zapraszam do siebie:) http://agnieszkagaleria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękna! Jestem zachwycona precyzją i pomysłowością. Ustawiam się grzecznie, dodaję link u mnie i dopisuję się do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  71. Urocza Fioletka. Gdybym ją wygrała, podarowała bym mojej mamie:) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękna i dystyngowana. |Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  73. a może ja...? ;)

    http://magialena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Prześliczna , zapisuje się w kolejce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Очень красивая куколка!! С удовольствием поучаствую!! Посчитайте и меня!! Вдруг мне улыбнется это счастье!


    Bardzo piękną lalkę! Z przyjemnością weźmie udział! Mnie liczyć! Nagle mój uśmiech jest szczęście! Odniesienie do prawego panelu
    http://novivitok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. This Lady is so so beautifull, greetings form Slovenija, Andreja

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudowna Panienka , pomarzyć zawsze można więc marzę o wygranej, ładne rzeczy robisz, powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Trafiłam tu przypadkiem, ciągle jestem zaskakiwana. Lalka jest przecudna, jak marzenie. Z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie i mam nadzieje, ze los się do mnie uśmiechnie.
    Ps: Zajrzałam, podziwiam, wiem, że zostanę tu dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  79. Oglądałam tą cudowną lalę już dawno. Ale trafiając do Ciebie po raz kolejny postanowiłam napisać. Więc i ja ustawię się w kolejce, choć długa.. mam nadzieję, że szanse mam.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  80. Przepiękna jest ta laleczka:) I suknie ma fioletową modny kolor w tym sezonie =] Także ustawiam się w kolejce.... może się uda:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  81. This lady is wonderful. Thanks for chance to win.
    Greetings from Slovenia.
    http://teyaustvarja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Prześliczna fioletowa panienka! Info o cukierasach już na moim blogu (wieczorem wstawię na pasek - na razie jest w poście). Lecę odprawić jakieś czary by wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudowna panienka, miło by było mieć ją w domu

    OdpowiedzUsuń
  84. Jaka śliczna! Oczywiście zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  85. co za cudeńko!
    włączam się do kolejki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. ja też się zgłaszam! ja też! ;D

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja równiez bardzo chętnie wezmę udział w zabawie!;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  88. Jejku jaka piękna, spróbuje szczęścia bo naprawdę warto :)
    cudeńko normalnie :)


    Wszystkim biorącym udział w zabawie życzę powodzenia :*

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. I ja dołączę do chętnie do zabawy;-)

    OdpowiedzUsuń
  90. very nice the doll!!!partecipate
    http://www.monnalisadolls.com/p/blogcandy-in-corso.html

    OdpowiedzUsuń
  91. Jest śliczna, naprawdę! Słów brakuje, by ją opisać...Byłabym przeszczęśliwa móc ją gościć. Zazdroszczę takiego talentu i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  92. O matko jaka kolejka:)
    Mam jednak nadzieję, że ostatni będą pierwszymi.
    Pozdrawiam serdecznie Lacrima
    Info za chwilę na blogu

    OdpowiedzUsuń
  93. ...ustawiam sie w kolejce po taką pieknośc !

    OdpowiedzUsuń
  94. Wrzosowe cudo - jest prześliczna...Filigranowa, zwiewna...

    OdpowiedzUsuń
  95. The benefit of having beautifully manicured nails at all times is a helpful incentive to stop the nail biting habit.
    In case you too belong to the community of nail biters,
    then it is important to know ways to get got rid of the nail biting habit permanently.

    If you use NLP with personal hypnotherapy as well as hypnosis
    you certainly will recognize main outcomes easily.



    Here is my web page: How to stop biting your nails

    OdpowiedzUsuń
  96. Nikki Montgomery is a fitness and beauty expert with about 7 years experience in
    cellulite treatments. Water, suction, laser, massage and now there is
    the electric muscle inspiration. You must understand
    that the body is designed to move.

    Also visit my web site; how exercises to Get rid of cellulite

    OdpowiedzUsuń
  97. However, they will usually have the backup power sources as well

    my website :: car amplifier

    OdpowiedzUsuń
  98. Occasionally laser surgery will be used in order to deal with the problem.
    Another available treatment option that can be done
    at home without a prescription is a topical ointment.
    After throughly washing the area then placing ice on top of acne will support with the swelling and pain.


    Look into my page: how to get rid of warts all over body

    OdpowiedzUsuń
  99. It is recommended to eat 25 to 30 grams of fiber per day.
    In this treatment the patient is injected with saline
    solutions or chemicals that facilitate the shriveling of hemorrhoids.
    An effective cure for hemorrhoids, especially a conventional
    one, can help you manage the condition well.


    Here is my weblog; hemorrhoid treatments

    OdpowiedzUsuń
  100. I was recommended this website through my cousin. I'm now not sure whether this post is written by way of him as nobody else recognize such certain about my difficulty. You are wonderful! Thanks!

    Also visit my web site: Buy Max Thermo Burn

    OdpowiedzUsuń