niedziela, 29 kwietnia 2012

Halina

Z Haliny dumna jestem. Ma 95cm wysokości! Wywinięcie i wypchanie tych długich i chudych nóg sprawiło, że Halina pozostanie samotna:) Nie sądzę żebym jeszcze kiedyś porwała się na coś takiego...
Jutro odbieram dziecko ze szpitala (5tygodni tym razem), więc może wena twórcza wróci.
 Udało mi się ostatnio sprzedać lalki i misie na allegro. Do tej pory kiepsko tam szły, nie wiem skąd ta zmiana. Zwróciła mi się kasa na dojazdy do szpitala, więc zadowolonam:)))




i jeszcze jedna:




16 komentarzy:

  1. Halina przepiękna, życzę dużo zdrowia
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie lale robią wrażenie :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty Haliny wymiatają, obie lale rewelacyjne.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Halina robi wrażenie :))) Druga lala też śliczna :)))
    Duzo dobrego życzę :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze dziewczyny,a dzieciątku życzę zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Halina - rewelacja - wyjątkowo urocza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Halina jest cudowna.
    Pozdrawiam i życzę Dziecku zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba m isie bardzo!
    Zdrówka życzę dziecku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne te laleczki spróbuj sprzedawać gdzie indziej. Zyczę powodzenia i radości z pociechy i życzę dużo uśmiechu i zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  10. Lalki są niesamowite!!!!! Robią wrażenie i są niepowtarzalne, widać dużo pracy, inwencji i serca w nie włożyłaś.
    Szybkiego powrotu do pełni zdrowia dla pociechy:)))W domu z pewnością będzie lepiej:)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Laleczki są perfekcyjne i niepowtarzalne :D Niespotkałam się jeszcze z takimi cudami. Podoba mi się Twoja oryginalność w tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Halina jest fajna dziewczyna:)


    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają Twoje lale. Aż by się chciało szyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze mnie zachwycały Twoje lale! Ale jakie ta ma obcasy !!! :-) Oj, przecież nikt nie powinien być samotny, Halina też powinna mieć towarzystwo! :-)
    Pozdrawiam!!! :-)

    OdpowiedzUsuń