niedziela, 7 marca 2010

Tilda Motywator:)

 To Tilda dla wszystkich pozimowo okrągłych:)
 
Zajęła strategiczne miejsce. To tutaj robię się coraz większa i to wcale nie duchem...:)

 
  
  
  
 Myślałam, że jest trudna do uszycia ale zajęła mi mniej czasu niż poprzednie. No i wypychanie takich balasków było zdecydowanie łatwiejsze :P.

------------------------------------------------

 Dostałam wyróżnienie od  Bovary  . To moje pierwsze wyróżnienie, więc jest mi strasznie miło, tym bardziej, że obie uwielbiamy szydełkowe miśki. Dziękuję!

 
Nie wiem kiedy powinnam przekazać wyróżnienie kolejnym osobom! Jestem tu raptem półtora tygodnia, niech ktoś mnie oświeci.  Czy jak zrobię to za tydzień, to będzie nietakt?
 
----------------------------------

 Na razie przerwa w szyciu. Muszę chociaż dolać wody do akwarium, bo rybki nie będą miały w czym pływać:)




14 komentarzy:

  1. Super Tilda !!! Bardzo mi się podoba :) Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na Twoje Tildy,aż dziw bierze,że dopiero zaczynasz...szok ! Są przecudnej urody,a ta jest rewelacyjna ! I ten kapelusik i ręczniczek,włosy że o kolorystyce nie wspomnę ! CUDO ! Po trzykroć C-U-D-O :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baba na schwał! I super kropy! Bardzo mi się podoba, widzę nawet pewne podobieństwo :D:D:D No świetna jest :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolniacho zapraszam do mnie po wyróżnienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta Twoja pulchna Tilda.
    Taka sympatyczna.
    Aż ma się ochotę sięgnąć po ciasteczko.
    A co mi tam,
    kilo więcej ))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak... Tilda wciąga bez dwóch zdań.
    Panna puszysta rewelacyjna...

    OdpowiedzUsuń
  7. tilda jest rewelacyjna :))) Obsmiałam sie z tego 'motywatora' :))))
    gratuluje wyróżnienia i całusy posyłam :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska Ci wyszła:) Uwielbiam takie pulchne Tildy:) Mają charakterek;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaale fajny pączuś ;) Mam taką samą spódniczkę w kropy... :):)

    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna z niej babka, a kochanego ciałka - nigdy dość! ((:

    OdpowiedzUsuń
  12. I co? Skutkuje? Jeśli tak, to muszę sobie taką uszyć. Może zmotywuje... Cudna jest!

    OdpowiedzUsuń