niedziela, 30 stycznia 2011

Zaległości

Witam w nowym roku :)
Nie chce mi się tłumaczyć z powodów mojej nieobecności, powodów było kilka ale największy to lenistwo:). Ale szyłam! Foty robiłam, co prawda nie wszystkie odnalazłam na dysku, wrzucam więc co mam:

To jeszcze przedświąteczne:


 te małe aniołki były hitem świąt:)

Miśków naszyłam od cholery i ciut ciut. W pewnym momencie miałam ich serdecznie dość. Ale uwielbiam je:)



Te dwa, to moje ulubione. Pierwszy dla kumpla, wielkiego fana AC/DC, a drugi to mój osobisty (chociaż jeden:P):





Teraz jestem na etapie szycia i dziergania toreb. Na razie tylko próby, bo nie jest to prosta sprawa... Zaczęłam od kosmetyczek:
Potem dziergałam:





I w końcu uszyłam...:



A ta panna dostała w końcu ubranko:

Tyle na dzisiaj. Resztę wrzucę jutro. Lecę zobaczyć co u Was słychać.

22 komentarze:

  1. NO jesteś!!! Aaaaaaaaaaaaale miśków, BOMBA wszystkie! Cieszę się, że wreszcie znów ruszyłaś :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj-powrót w pięknym stylu.Tyle śliczności wykonałaś.Łosice skradły moje serce.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Zajrzałam i zaniemówiłam! Szczególnie jeśli chodzi o szydełkowe twory - jestem oczarowana! A co świeżych zdjęć - chętnie bym przygarnęła takiego miśka AC/DC :> Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. O dżizus :O
    Produkcja niesamowita. Jeszcze jak napisałaś, że reszta jutro? Jaka reszta? To jest coś jeszcze?
    Szok.
    Oczywiście wszystko piękne.
    Hitowe aniołki mają boskie miny ;) a misie cóż...jakbym szyła takie piękne też bym szyła tak hurtowo, że by bokiem wyszły hahaha
    Swoją drogą muszę spróbować ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamo... ależ z Ciebie robotna pszczółka !!!
    piękności same wyszły spod rąk Twoich...
    podziwiać, podziwiać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jakie cuda. Ja bym chętnie przygarnęła przynajmniej po jednej sztuce z każdego modelu ;o))
    Ostatnio zaczełam coś szyć ;o)) I nie wyobrażam sobie jak można uszyć takie cieniutkie/chudziutie nóżki aniołkom ;o))

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał jakie cudności i ile....

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jaka duza produkcja...jestem pod wrażeniem!Szok!!!Wszystkie prace piękne i niesamowite.Bardzo podobają mi się Misie:))
    Ciepło pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakże się cieszę, że jesteś. Naprodukowałaś się dosyć. Ten Twój misiek osobisty mnie oczarował.

    OdpowiedzUsuń
  10. aż siadłam z wrażenia...i przestałam biegać po kuchni

    po prostu zaje....iste!! Misie mega świetne! Ten w sweterku po prostu wymiata!!
    Torba w paski z dziewczynką,,,super. Marzenie moje.
    A małe aniołki!!!! słów mi brak...wszystkie bym wzięła! w kupie wyglądają fantastycznie :)

    dobrze, że już jesteś....warto było poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj.Jak fajnie,że wróciłaś!:) A ja właśnie dziś o Tobie myślałam:) Telepatia jakaś:)
    Superprodukcja!!! Wszystko piękne!
    Miś w sweterku -bomba! Zresztą wszystkie cudne!
    Dziergana torba nr2 -REWELACJA!!!
    Pozdrawiam serdecznie.Już nie mogę się doczekać co też jutro zaprezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie miałam pytać Annasze co u Ciebie! A tu proszę - wejście z grubej rury! Łosie(renifery?) i osobisty misio są The Best! A jak tam nauka frywolitki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. FANTASTYCZNE PRACE:)
    Urocze misiaki, a torba z dziewczynką rewelacja:)))
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i na moje candy:
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, ze wróciłaś :) Cudowne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  16. matulu, jaaaakaaaa armia !! najbardziej rozczuliły mnie dwie "łosice" w fartuszkach z serduszkami i misiek z jasnym warkoczowatym seterku - boskie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana nie próżnowałaś !!!
    Wszystko cudne nie wiem nawet która praca ta najładniejsza; zatem myślę że możemy wybaczyć Tobie brak aktywności blogowej !
    Usprawiedliwiona !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę...to się nazywa efektowne wejście ! Szczęka mi opadła na widok tego,co stworzyłaś.Szok !!! Aleś Ty zdolna ... podziwiam,podziwiam,podziwiam ! I pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudeńka, piękne! Napatrzec się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale hurtowo misiowo i lalkowo u Ciebie. Same cudeńka. Miś w sweterku obłędny :)
    Fajnie ,że znów z nami jesteś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj w końcu się odezwałaś!!!! :) Torba wydziergana podłużna jest super!!!!!!!!! Może jakaś dama też się pojawi............

    OdpowiedzUsuń
  22. Dałaś, że tak się wyrażę, po robocie ;) Łosie są superowe i ta torba z aplikowaną panienką :)

    OdpowiedzUsuń